Lyžák ♥

Foto: viz. fotoalbum :-)

Ve dnech 9. – 13. ledna 2012 se 47 žáků sedmých tříd zúčastnilo lyžařského výcviku ve Velkých Karlovicích. Za ideálních lyžařských podmínek se někteří žáci zdokonalovali v jízdě na lyžích. Spousta začátečníků se pak naučila základům lyžování, což pak všichni potvrdili v závěrečném závodě ve slalomu.

Vítězi jednotlivých kategorií se stali: Jureček Adam, Balcarová Taťána, Michnová Diana a Závodný Jakub.

zdroj: www.zstyrfren.cz

Lyžakové básničky :))

Lyžák začal, všichni happy.

Jsou tu čtyři skupiny.

Když někdo spadne pod vleky,

musí vstávat na nohy.

Na sjezdovce sněhu hodně,

každý druhý spadne hned.

Doma prší fakt šíleně,

tady lyže, hole se nám hodí teď.

Lyžovat se tu učíme,

lyžák je fakt úžasný,

a tak se tu poučíme,

sněhový kraj je překrásný.

Poznat to je, já jsem lyžař,

sjíždím kopce jako nic.

Naučila jsem se hodně,

naučit se mohu víc.

Teď už ale jedu domů,

je to škoda obrovská,

možná ale za pár let

za výuku mi někdo zatleská.

Na lyžáku to je sranda,

vždyť jsme přece skvělá banda.

Lyžovat se učíme,

i když to už umíme. Lyže své si nasadíme,

a pak už se  už nenudíme.

Básničky o tom skládáme,

nic jiného na práci nemáme.

Od pondělí do pátku lyžujeme pozpátku!

1., 2., 3., 4. skupina, lyžování bavit nás začíná.

Když se ráno vzbudíme, na svah s úsměvem se těšíme.

Dopolední lyžování končí, děcka z vedlejší chaty se s námi loučí.

Odpolední klid neřešíme, radši si s kluky zařádíme.

Carving, ten se naučíme a už špičkově lyžovat umíme.

Lyžák jsme si myslím všichni suprově užili. V pondělí jsme přijížděli do Velkých Karlovic se strašnou haldou tašek ve dvou autobusech. Naši třídu 7.C a kluky ze třídy 7.B ubytovali na chatě Kyčerce hned pod sjezdovkou. Třídy 7.A a holek ze 7.B jsme se dočkali až na svahu, když nás rozdělovali do skupin. Jak už jsem říkala, dopoledne nás rozdělili do skupin a odpoledne už si to první a druhá skupina frčela na velkou sjezdovku. Myslím, že většina dvojky se docela bála to sjet, ale ke konci týdne už jsme měli i volné jízdy ve dvojicích až pěticích, to už nám pak jelo o sto šest. Dozvěděli jsme se taky, že třída 7.A a holky ze 7.B jsou ubytovaní na chatě a restauraci U muzea. Vařili docela dobře a dokonce jsme jeden den měli na oběd kuřecí přírodní řízek s hranolkama. Večer jsme měli vetšinou nějaký program, akorát dva večery byly zaplněné náma holkama ze dvou pokojů. Jeden večer měly holky z vedlejšího pokoje. Hráli jsme společenskou hru Activity. Další večer byl na naší chatě trochu větší řev a proto daly paní učitelky večerku v 8 (vždycky byla v 10). Museli jsme být na pokojích, ale mohli si povídat. Jinak se vstávalo o půl 8 ráno. Poslední večer byl večer našeho pokoje. Hráli jsme hru tu samou co na Adapťáku. Je to hra kdy jsou dvě skupiny a z jedné skupiny se převleče jeden člověk (vezme si např. někoho mikinu nebo papuče) a pak se hádá, kdo to je. Druhá naše hra byla postavit sněhuláka do cca. 10 minut .. z toho, co najdete na pokoji a přinést ho dolů do jídelny. Na lyžování byly perfektní podmínky, ale v pátek to bylo trochu víc zledovatělé. Myslím, že i ti, kteří stáli nna lyžích poprvé udělali velký pokrok, myslím, že všichni udělali velký pokrok. V pátek už šla i čtverka na velkou sjezdovku a taky to přežili. Večer, kdy jsme odjížděli (ještě předtím, než přijel autobus) všichni zařvali slavné DŘEPKINS!!!!!! A bylo po lyžáku.... :( Velká škoda, velké zážitky a božská sranda!!! Děkujeme paním učitelkám které s námi měly tak velkou trpělivost !! :D děkujeme !!

Jak jsme viděli své vyhlídky před lyžákem?

v lyžovat neumím vůbec, ale myslím, že je nás víc, kdo neumí lyžovat. Už se vidím, jak se na lyže postavím a hned sletím.
v těším se, ale neumím lyžovat, naposledy jsem stál na lyžích asi ve 4. třídě, teď jezdím na snowboardu, takže se na lyžák těším spíš na to, jak budem na pokoji.
v já lyžuju v zimě skoro pořád, teda když je sníh, celkem mě to i baví, ale nejsem v tom žádný mistr. Jezdíme o zimních prázdninách na chatu s kamarády, je to sranda a strašně mě baví jezdit ve tmě, teda večer.
v lyžovat umím hodně dobře, lyžuju asi od čtyř let. Mám karvingové lyže a každý rok jezdíme aspoň třikrát lyžovat. Každoročně jezdím do Alp na týden. Hodně se těším na lyžák, každý, kdo tam byl, říkal, že je to zábava.

Jaké to bylo ve skutečnosti?

v lyžák se vydařil, byla sranda a líbil se mi móóóóc. Nechtěl jsem se vrátit, ale musel jsem. Ty večery a odpolední klidy, to bylo něco.
v první a druhá skupina hned šla na velkou sjezdovku. Zpočátku jsem se bála a plužila jsem, ke konci týdne už ne. Zůstala bych tam i dýl.
v na svahu to byla taky sranda, jak ostatní házeli mrchy na vleku nebo na svahu. Nejlíp z učitelů jezdila p. uč. Lavičková, hodně se mi líbil její styl jízdy.
v sněhu jsme měli dost a všichni přežili ve zdraví. Naučili jsme se ještě líp lyžovat, než jsme uměli. Poslední den jsme měli zajímavou zábavu, stavěli jsme sněhuláka z věcí, které jsme měli na pokoji. Náš se jmenoval Pepa a skončil na třetím místě.
v na lyžáku to bylo prostě nepopsatelně boží! S holkama na pokoji super, i večerní hry byly dobré. Byla jsem v 1. skupině a myslím, že jsem se naučila trochu líp lyžovat.